Het einde maar ook een nieuw begin

11 oktober 2019 - Petelea, Roemenië

Tja, en dan komt ook het onvermijdelijke: mijn laatste dag hier in Reghin van deze reis. Na het gebedsuur en de meeting neem ik afscheid van de meeste teamleden. Of ik gauw weer kom... het doet me goed. En ik wil het ook graag. Als het lukt dan kom ik zeker weer!

Ik verf de laatste vormpjes. Om 13 uur heb ik nog een gesprek met Delbert. Een bijzonder gesprek waarvan ik denk dat het mij altijd bij zal blijven....hij bidt voor me en dan nemen ook wij afscheid.

Dan op naar Adapost. Onderweg haal ik nog wat verband op bij de apotheek voor Doina. Ze hebben niet alles wat ik zoek (lees: geen van de dingen, dus dan maar een ietwat vervangend product). In Adapost is Diane al bezig met het tekenen van wat tekeningen op de muur, we hebben ze samen uitgezocht. Omdat Richard geen lijstje heeft achtergelaten voor wat ik moet doen besluiten we samen om de tekeningen af te maken. Om ruim half 6 hebben we ze af. Met mijn "laatste" energie maak ik het laatste blaadje af van de bloem. En dan overvalt een gevoel als een blok op mij:

Het is klaar. In mijn hoofd ben ik moe. Ik voel dat mijn taak voor deze dagen er op zit. Ik wil naar huis. Het heeft me veel gebracht. Nu het allemaal nog een plekje geven. Dat zal wel even duren, maar ik weet dat het goed komt.

Tot gauw allemaal.

1. Tineke:
    11 oktober 2019
    Mooi hoor en nu lekker naar huis
  2. Rinie van Gelder:
    11 oktober 2019
    Zo vliegt de tijd weer voorbij,en komt er overal een eind aan.
    We hebben genoten van je verhalen,en nu weer thuis naar je mannetje en kids,zal ook weer een welkom zijn.
    Goeie reis hoor,en sterkte met het afscheid nemen daar.
    Lieve groetjes Leen en Rinie.
  3. Martin:
    11 oktober 2019
    ik zie er naar uit je weer in mijn armen te mogen sluiten, goede en behouden reis voor morgen alvast
  4. John & Sella Lopulalan:
    11 oktober 2019
    Heb genoten van je verhalen, wens je een goede reis terug.
    Je was tot zegen voor de mensen daar!
    Gr.sella
  5. Roelie:
    12 oktober 2019
    Prachtig meid, veilige thuiskomst. En wie weet.
  6. Ma:
    12 oktober 2019
    Welkom thuis.Hier wordt al weer uitgezien.veilige reis.💕✈️
  7. Kees en Tuida.:
    12 oktober 2019
    Dank voor het ons mee laten leven, in een leven van velen wat voor ons lastig te bevatten is. Toch is het zo en is het daar. En ook daar is God , die Zijn zegen bracht , door jou heen Alien.
    Laten wij daar voor danken. Een goede terugreis en ook daar zullen weer blijde gezichten zijn. Groet van Kees en Truida.