Andreneasa

1 december 2023 - Andreneasa, Roemenië

Vandaag een luierdagje. Martin werkt nog tot 13 uur. Na een kleine lunch vertrekken we naar Andreanasa, waar we eerst een stuk de besneeuwde bergen op lopen. Uiteraard volgt er een heus sneeuwballen gevecht. In het restaurant eten we een hapje. We zitten net te eten en dan lopen tot onze verrassing Delbert en Anne binnen. Gezellig! Ze schuiven aan en samen eten we verder. Het is al bijna donker als we terug rijden.

Op weg naar AndreneasaHet water stroomt toch een heel stuk harder dan de laatste keer dat ik hier wasMartinJonathanHet sneeuw blijft hier aardig liggenGoed mikken..Heerlijk zo, even buitenLopen in de bergenEn dan alle sneeuw uit je nek schudden

Martin en André hangen nog de lichtjes om het kruis in de kerk, dat hadden we nog beloofd. De rest van de avond relaxen we heerlijk met elkaar.

I already found the shepferd laying in "the field"

1. M. Mateboer:
    Lieve kinderen,
    Ook fijn, zo'n dag er tussendoor!
    Tot wanneer blijven jullie??
    Is Jonathan alweer terug?Met al die sneeuw lijkt alles heel mooi! Nog goede dagen toegewenst!
    Liefs van papa en mama. 😘
  2. Kees en Truida:
    1 december 2023
    Ik wist niet dat bij waren die nog of al in de luiers zitten. Whaha.
  3. Ma:
    1 december 2023
    Laatste dag genieten in de sneeuw na een week vol emoties.Een veilige vlucht morgen en welkom thuis😘😘😘✈️🛩️