Kan het nog moeilijker?

2 april 2022 - Internationale luchthaven van Cluj-Napoca, Roemenië

We ontbijten op onze kamer want hiernaast is het helaas nog gesloten en de eetzaal in het hotel is superongezellig. We besluiten om gelijk maar uit te checken en naar het vliegveld te gaan om zeker te zijn dat we op tijd zijn. Tot aan het vliegveld gaat het vlekkeloos. We checken in, de medewerkster zegt dat we bij gate B5 moeten zijn, dus bovenin. We gaan door de douane.

Maar dan...🙈

Als we boven komen staat er op het scherm dat Eindhoven vertrekt van B3...??? Is het nu B5 of B3? Ik ga het navragen. De ene weet het niet, de 2e zegt “ik zou bij B3 gaan zitten” en de politie zegt dat het scherm altijd klopt. Oké...🤔. Als we de koffie op hebben gaan we toch maar naar beneden dan. Maar het voelt niet helemaal goed. Om 12 uur zou de gate sluiten, maar om 11.40 u staat er alleen nog maar dat je kunt inchecken. Ik loop naar boven voor de zekerheid. Daar zie je intussen meerdere mensen op hun papiertjes en naar het scherm kijken. We zijn dus niet de enigen. Dat schept hoop😄.

Terwijl ik weer naar beneden loop hoor ik dat er wat omgeroepen wordt maar versta het niet goed. Maar het is al snel duidelijk, want tegen de tijd dat ik beneden kom lopen er ineens veel mensen naar boven. Roelie zegt dat er iets veranderd is.. dus wij samen weer naar boven. Daar komt op het scherm te staan dat het dus B5 is. Dus toch🤦‍♀️!

Bij de gate komt nu ook te staan dat ze gaan boarden. En warempel, het gaat nog goed ook. We stappen in het vliegtuig. Op naar huis! Naar mijn mannetje en kinderen en al mijn familie en vrienden...❤ Tot straks!

Nou, we zijn veilig geland in Eindhoven. Na de douane gelijk naar de balie van lost en found gegaan en zei tegen de baliemedewerker dat donderdag mijn koffer met het vliegtuig meegegaan was zonder ons. Ik had mijn naam nog niet eens gezegd…. “O” zegt ze, “ik ga hem pakken”😳. Ze loopt naar achteren en is binnen 10 seconden met de koffer terug. Dat ging wel erg snel! Er zal daar waarschijnlijk wel het een en ander over gezegd zijn! Maar goed, hij is terecht en dat is het voornaamste. Maar hopelijk kunnen we wel veilig blijven vliegen, ze zullen nu waarschijnlijk wel beter checken😉.

Al met al was het een hele mooie reis, ik heb er echt van genoten en voel me zeer bevoorrecht dat ik dit werk mocht doen. Tot de volgende keer Reghin ❤

Instapkaart, staat gate B5 op. Dus boven!Het scherm geeft B3 aanBij gate B3 staat niks op het schermKwartier voordat de gate dichtgaat!Het is toch gate B5Roelie zit er in ieder geval inEn ik zit er ook in 😀Boven de wolken schijnt de zon;)We naderen Nederland, de bewolking neemt toe

1. Kees en Tuida.:
    2 april 2022
    Fijn dat je weer gezond en wel terug ben van een geweldig avontuur in Roemenië, dat hopelijk niet alleen voor jou en Roelie, maar ook voor al die andere mensen die er bij waren en bezocht zijn, onvergetelijk en tot grote zegen zal mogen zijn. Welkom thuis, Kees en Truida. (Kees, momenteel positief getest aan huis gebonden)
  2. Gitta:
    2 april 2022
    Welkom terug en fijn dat je koffer direct bij aankomst gegeven werd, hoef je daar niet meer achteraan te jagen. Wat een waardevolle en zegenrijke reis is het geweest! Bedankt voor de blogs om ons op de hoogte te houden
  3. M. Mateboer:
    2 april 2022
    Lieve Alien, wat fijn dat je weer thuis bent!! Met dank aan de Heere!! Je mag terug zien op werk wat gezegend wordt! Morgen ook samen met je gezin een gezegende zondag. Liefs van papa en mama.