En als je zelf plannetjes maakt...

23 november 2021 - Reghin, Roemenië

Loopt het ook wel eens anders. Gisteravond werd ik zelf behoorlijk beroerd. De hele nacht heb ik op het toilet gezeten en overgegeven. Ilja zei dat het waarschijnlijk een virus is, er waren er blijkbaar meer die een nachtje beroerd zijn geweest. Maar goed, dat helpt er toch niet aan. Ik blijf dus in bed liggen terwijl Martin afscheid neemt van de groep en nog drop en stroopwafels uitdeelt. Het klinkt gezellig maar kan zelf de moed niet opbrengen om er heen te gaan en blijf dus maar stilletjes liggen in de hoop dat het nu onderhand af gaat zakken.
Dat afscheid had ik toch wel iets anders voor me gezien... hopelijk gaat het straks in de auto en het vliegtuig goed. Als ik er tenminste inkom. Nou ja, we gaan het zien. Rol toiletpapier mee in de auto en dan maar bidden dat het goed gaat. Gelukkig heeft Ilja nog een tabletje dus die nemen we maar voor de zekerheid in.

Natuurlijk komen bij mij de waterlanders te voorschijn bij het afscheid... het blijft iets wat niet leuk is. Ik mag natuurlijk ook blijven van ze 😉. Dat zullen we nu toch maar niet doen. We gaan weer naar huis. Het is tenslotte ook weer fijn om de kinderen en familie/vrienden te zien.

Tot ziens Phoneo en alle anderen! ❤

Daar gaan we dan

1. Ma:
    23 november 2021
    ❤❤ wij zien uit naar jullie
    WELKOM THUIS!!!
  2. M. Mateboer:
    23 november 2021
    Nou zeg, dat is sneu.!! Erg jammer, maar niemand kan daar iets aan doen. Hopelijk knap je gauw weer op!!! Sterkte met de terugreis!! En idd weer welkom thuis!!! Behouden reis samen toegewenst!!! Papa en mama.
  3. Helma Orie:
    Thuis maar opknappen!
  4. Marthilde:
    23 november 2021
    Och arme ziel. Bah...net als je weggaat je zó beroerd voelen. Bleeeeeeh. Ik bid voor een heel vlot herstel...want auto, vliegtuig, niets is leuk als je zo gammel en naar bent als wat!
    Dikke knuffel!!
  5. Roelie:
    23 november 2021
    He wat sneu dat je nu net ziek moest worden, beterschap e welkom terug in Nederland.