Weer thuis

18 januari 2023 - Eindhoven Airport, Nederland

De wekker gaat erg vroeg dit keer. Om half drie roemeense tijd al. Om 3 uur komt Arnoud mij ophalen. En ondanks het vroege tijdstip hebben we de hele weg (circa 1 uur en drie kwartier rijden) hele diepgaande gesprekken over ons leven, over geloof en keuzes. Wat dat betreft is het toch wel ene hele mooie afsluiting van de anderhalve week.

Op het vliegveld is het al best druk ondanks het vroege tijdstip. Het vliegtuig vertrekt net iets later dan gepland maar dat maakt niet uit. De tijd vliegt voorbij en voor ik het weet zijn we al weer in Eindhoven. Waar Martin op mij wacht in de aankomst hal ❤️.  Speciaal voor mij in de vroege morgen. Wat heb ik toch een ontzettend lieve man! Onderweg naar huis hebben we het nog over de reis en over de informatie avond die we vanavond in de Ark houden ovder de werkvakantie voor de jongeren uit onze gemeente.

Thuis drinken we samen even een bakje koffie en ga ik in huis aan de slag. De reis zit er weer op, ik ga me nu weer op het leven hier richten. Maar wel met de volgende reis in mijn achterhoofd...

1. Ma:
    19 januari 2023
    Mooie afsluiting en gezin blij dat je weer thuis bent (ik ook)😘
  2. Kees en Truida:
    19 januari 2023
    Fijn dat je weer thuis bent Alien. De herinnering blijft en mooi dat ook het verlangen blijft om op een ander door God gegeven tijdstip weer dienstbaar te zijn. Je hebt het thema van de wereldwijde week van gebed in praktijk gebracht "doe goed, zoek recht". Een hartelijke groet, Kees en Truida.
  3. Martin:
    Op naar maart
  4. Roelie:
    19 januari 2023
    Welkom thuis, pok al zal dat wel niet voor heel lang zijn.
  5. Rinie van Gelder:
    19 januari 2023
    Welkom thuis,met een mooie herinnering,en ook weer een vooruitzicht begrijp ik.
    Goed bezig hoor,bezig bijtje,in dienst en werk voor de Heer.