Een regenachtige dag

17 januari 2023 - Reghin, Roemenië

Vanmorgen was het een gezegende stille tijd. Zo mooi om te zien en te ervaren dat God al weet waar je mee rond loopt en Zijn antwoord al klaar heeft liggen. Zo bijzonder...

Vandaag regent het. Een beetje een mistroostige dag, vast omdat ik vannacht weer richting thuis in Nederland ga. Hierdoor valt er ook niet te klussen bij Ilja. Ik kan dus vandaag ook met ander project mee gaan. Ondanks dat de kinderprojecten mij trekken, besluit ik toch maar om naar kantoor te gaan en me weer op de kleding te storten. Misschien dat dat daar weer wat ruimte geeft... vaak zijn dit klusjes die blijven liggen. En elke keer als er weer materiaal binnenkomt, worden de stapels groter en wordt het nog lastiger om iets te vinden. Samen met Pauline rij ik er heen, een ander busje is kapot dus nemen zij het busje mee die bij de kerk staat.

Ik weet waar ik aan begon... ik heb natuurlijk alles lang niet af, maar een groot deel is nu gesorteerd en staat netjes opgestapeld in dozen. Best nog een werkje... ik had het in ieder geval niet koud!

Nu nog even relaxen, straks samen met Raymond, Ilja en Pauline eten bij restaurant TED. En vroeg naar bed, want Arnoud (man van Angela) komt me om 3 uur ophalen om naar hrt vliegveld in Cluj-Napoca te brengen, wat 2 uurtjes rijden is. Lief dat hij me wil brengen zo midden in de nacht. Zo vroeg gaan er nog geen bussen.

Maar eerst nog 1 avond genieten...♡

En ook dat is weer voorbij, de week is omgevlogen. Weer afscheid nemen... maar DV tot de volgende keer! 😀

Reghin huilt omdat ik weg ga 😜Zo zag het er uit (plus nog dozen op de gang)Opgeruimd staat netjes

1. Ma:
    17 januari 2023
    Opgeruimd staat netjes,dat heb jij mooi gefikst.Goed bezig geweest en nu oogjes dicht en snaveltje toe haha.Morgen vroeg op en dat valt niet mee en zeker niet als het nog zo donker is.toi toi.We zien weer uit naar je thuiskomst🥰
  2. Roelie:
    17 januari 2023
    En het zit er alweer op, veilige terugreis😘😘😘
  3. Tineke:
    goeie terug reis hoor
  4. M. Mateboer:
    Lieve Alien,
    Wat gaat zo'n week snel! Daar zijn ze verdrietig als je weggaat, maar er zijn, gelukkig, ook weer mensen blij als je thuiskomt!! Dat is een zegen!!! Sterkte voor het vertrek en een behouden thuiskomst toegewenst. Liefs van ons papa en mama.