Eindelijk heb ik een datum...!

22 september 2019 - Giessen, Nederland

Ik wilde graag weer terug, terug naar Reghin (Roemenië).

Hoe vaak heb ik niet achter mijn ipad gezeten, mijn agenda er op na gepluist. Is er echt geen gaatje? Als ik zo ga schuiven en dat dan plan... gaat het dan? Ik wilde zo graag weer op een vrijwilligersreis. Maar eigenlijk had ik het gewoon te druk. Een opleiding (opleiding tot wondverpleegkundige), een nieuwe kerkelijke gemeente waar we ons bij hebben aangesloten... Gelukkig heb ik mensen om me heen die me goed kennen, wisten dat het op dat moment beter voor mij was om niet te gaan. Hoe moeilijk ik dat ook soms vond. Die er de rem op gooiden. Ze hebben een hele kluif aan mij gehad.

Maar eindelijk is het daar, een datum is gepland, de reis naar Reghin is geboekt. EINDELIJK!

DV 1 oktober vertrek ik per vliegtuig naar Cluj-Napoca in Roemenië, 12 oktober kom ik weer terug. Plannetjes worden gemaakt, vragen om materialen worden uitgezet. Dit keer ga ik alleen. Dat zal wel wennen zijn, ik hou van mensen om mij heen. Vooral als je dan iemand bij je hebt waar je lief en leed mee kan delen. Maar ik weet dat ik me daar niet zal vervelen en ik ken aardig wat mensen van het team van stichting Phoneo. Bovendien weet ik dat er altijd Iemand bij mij is (gelukkig maar).

Het begin is er.

Komende week de laatste dingen regelen (ik ben niet voor niets Alien, hahaha), maar het boeken van de reis is ook nog maar kort geleden. Dus dan mag het toch? Nog 9 nachtjes. Aftellen dus.

1. Lydia:
    22 september 2019
    Fijn dat je eindelijk mag en kan gaan! En eindelijk een datum! 😘 succes met wachten en alles verder regelen maar bovenal Gods zegen ♥️🙏🏻
  2. M. Mateboer:
    22 september 2019
    Zo, eindelijk voor elkaar? Ze redden zich thuis wel? Dat zal ook wel denk ik. Fijn dat Martin je dit gunt!!! Wat ga je daar precies doen, daar heb ik nog niets over gehoord! We zijn benieuwd!!! Liefs van papa en mama!!!
  3. M. Mateboer:
    22 september 2019
    Toch begrijp ik je wel, ondanks alles. Gods zegen toegewenst bij je werk. 😉
  4. Helma Orie:
    23 september 2019
    Leuk weer te lezen van je plannen. Ik wens je een hele mooie tijd!
    Groetjes Helma
  5. Corrie kamphuis:
    23 september 2019
    Wat fijn voor je zeg om dat te doen je gaat zeer zeker niet alleen god ga met je mee en ik zal zeer zeker voor je bidden ook voor de thuis blijvers
  6. Marry:
    23 september 2019
    Ooh, wat super gaaf! zou het ook wel wat vinden om te gaan doen!
    Geniet ervan en Gods zegen toegewenst en dat je tot een rijke zegen mag zijn voor die mensen <3
  7. Ma:
    24 september 2019
    Een gezegende tijd en daar tot zegen mag zijn.Thuis redden ze zich wel en oma is paraat🙏🏼❤️
  8. Elizabeth:
    26 september 2019
    Aah eindelijk..! :) Een mooie en gezegende tijd toegewenst en succes bij de voorbereidingen. Gods zegen! Liefs
  9. Miralda Groenenberg:
    29 september 2019
    Bijna zover....heel veel liefde en kracht om daar goed werk te doen!
    XXX