Ga ik het ooit leren?

24 november 2023 - Giessen, Nederland

Yesss, er staat al even weer een kort reisje gepland naar Reghin. Komende week ga ik met Martin, André en Irma van Kleij naar Reghin toe. De voorbereidingen zijn al weer volop aan de gang. Dit keer heb ik zelf de planning van de activiteiten zelf in de hand. En dan zie ik gelijk dat het echt wel even wat geregel vereist, iets wat Ilja normaal doet. Respect hoor, zeker als je het ook nog eens voor grotere groepen moet doen♡. Daarnaast de werkjes regelen voor de diverse activiteiten en de koffer vullen met de voorbereidingen. Daarnaast nog allerlei andere dingen die ik hier moet regelen voor het kinderwerk, mijn werk bij Buurtzorg enz. En dan ondertussen letten op mijn grenzen. Iets wat mij soms toch echt wel zwaar valt en ook geregeld nog niet lukt. Maar ondertussen geniet ik wel. Zelfs zo dat ik voor januari ook maar weer een weekje Reghin heb gepland, samen met mijn zus Elizabeth. Weer heel anders maar ook daar kijk ik al naar uit. Wat heb ik het toch goed dat dit allemaal kan...

Ondertussen zit Jonathan al in Reghin sinds dinsdag, hij is daar aan het klussen met Raymond. Dus die zien we zondag ook weer. Wij stappen morgen in het vliegtuig. Wat we allemaal gaan doen? Lees de komende week maar mee als je onze belevenissen weer wil mee beleven!

En mijn koffer met eigen spullen? Dat wordt morgenochtend, dat kan niet anders.

1. Willem:
    24 november 2023
    Goeie en gezegende reis zus 😘
  2. M. Mateboer:
    Dag Alien,
    Zo alweer naar Roemenië, wat gaat de tijd snel!! Gezegende dagen,behouden aankomst en terugkomst.
    Liefs,papa en mama.
  3. Corina:
    24 november 2023
    En elke keer ben je weer net op tijd klaar met alles regelen, geniet ervan en doe ze daar de hartelijke groeten! Veel zegen en mooie projecten gewenst!!
  4. Marleen Den Hartog:
    24 november 2023
    Wat fijn dat jullie dit doen.
  5. Kees en Truida:
    24 november 2023
    Goede reis lieve mensen. Zegen en plezier, en kom gezond weer terug
  6. Gea:
    24 november 2023
    Succes en met De Heer lukt het jullie wel jullie zijn zo trouw
  7. Roelie:
    24 november 2023
    Nou ja zeg, kijk je meteen of ze daar ook een huisje voor je hebben?
    Goeie reis meid.
  8. Janine de Jong:
    25 november 2023
    Geweldig dat jullie zo trouw zijn én er zelf ook zo van genieten ❤️
    Gods zegen!