Molyvos: dag 11

25 februari 2016 - Míthimna, Griekenland

Vandaag een rustig dagje. Wat bezig geweest met de planning voor het medisch team, wat kleine rommeldingetjes. Samen met Monique een stoel gebouwd nav het bouwvoorbeeld van Hans-Elias en Henk. We waren buurvrouw en buurvrouw. Het eerste ontwerp ging jammerlijk mis en we kukelden bijna achterover. Daarna ging het beter. Van de tweede stoel wilden we toch een minder diepe zitting. Kukelden we bijna voorover de berg af! Dikke lol, maar het lukte wel. Nog wat zwemvesten onder de deken gelegd zodat de zitting en hoofdsteun minder hard was. Goed gelukt uiteindelijk... Gisteravond hadden we een medische meeting waarbij duidelijk werd dat een aantal zaken toch weer iets anders zouden gaan dan waar ik op gehoopt had. Nou, voor mij ingrediënten voor een heuse dip dus :(
Gelukkig ben ik hier omringd met allemaal fantastische mensen. Met Monique er even tussen uit geweest, langs de dirt road naar Skala. Daar het doorgangskamp bekeken en lekker geluncht. Vandaar weer verder gereden en via een binnendoor route weer terug naar het dorp. Heerlijk er even tussenuit. Na wat goede gesprekken en diverse knuffels ben ik weer enigszins uit mijn (mini) dalletje geklommen. Want ja, laten we eerlijk zijn, ik heb het fantastisch, heb lieve mensen om mij heen, een geweldig gezin thuis enz enz en zelfs nog een mooie taak hier.
Komende nacht heb ik een nachtshift met Tom en Henk, dus een gezellige avond, maar ook goede gesprekken in het verschiet.