Voorbereidingen werkvakantie/jongerenreis 2023

8 juli 2023 - Giessen, Nederland

Nog even… heel eventjes…

Na -voor mijn gevoel- een hele lange voorbereidingstijd van een datum plannen voor deze reis, de presentaties met informatie geven over deze reis, gaat het er dan bijna echt van komen. In de zomer van 2022 werden de eerste plannen voor deze reis al gesmeed. Info avonden werden gegeven en de aanmeldingen kwamen op gang.

En nu is het eindelijk zo ver!

Na 2 hectische weken hier in huis, konden we vandaag (yep, op het laatste nippertje dus, net zoals altijd) nog gauw de laatste voorbereidingen doen.  Wat was er ook al weer mee gegeven op het transport begin juni… help… geen idee... Zaten er wel of geen houten schijfjes in voor de knutselwerkjes?? Géén idee 😮. Dus toch maar snel naar de action of ik iets kan vinden voor als de houtschijfjes niet bij het transport zaten. Sta je net goed en wel in de action, wordt je gebeld voor een belangrijk overleg. Mmm, dus snel mandje terugzetten, langs de kassa naar buiten en na het gesprek weer opnieuw beginnen. Alles gaat lekker vlotjes vandaag... dus niet. Maar dat maakt niet uit. We pakken op waar we gebleven zijn.
Sorry voor alle mensen die belangstellend een appje stuurden om te vragen of ik er al zin in heb, of het lukt met de voorbereidingen… ik had geen tijd om te reageren. Maar het antwoord heb je net kunnen lezen 😜.

Maar om 22 uur kan ik wel gaan zitten, eindelijk maar toch. Oké, ik heb dan wel wat gedelegeerd. Als ik morgen om 9 uur in de auto zit, kan ik achteroverleunen, dan kan ik er toch niets meer aan veranderen.

Ondanks alles heb ik er wel veel zin in. Weer iedereen zien van het team, kijken hoe het gaat met het team, met de kids en de vrouwen die ik inmiddels een beetje begin te kennen. En ik ben heel benieuwd hoe de rest het gaat vinden. Zullen ze het net zo gaaf vinden als ik dat vind, of snappen ze werkelijk niet waarom ik er enthousiast van word? We zullen zien.

Onze groep

1. Ma:
    8 juli 2023
    Veilige reis en Gods zegen op jullie werk.Doe voorzichtig en geniet ervan
  2. Marja van der Stelt:
    8 juli 2023
    Een geweldige tijd met elkaar in Roemenië, en k weet zeker, ze zullen t geweldig vinden👍😉🙏
  3. Engelien Westendorp:
    8 juli 2023
    Een hele goeie tijd gewenst met elkaar! Mooi dat jullie dit doen.
  4. Corrie Verhoef:
    8 juli 2023
    Gods Zegen voor de groep en ik denk aan jullie
  5. M. Mateboer:
    9 juli 2023
    Dag kinderen, een verlate reactie, maar we wensen jullie een behouden aankomst en gezegende dagen. Liefs van ons papa en mama.