IRC kamp/Molyvos: dag 12

26 februari 2016 - Míthimna, Griekenland

Vannacht een rustige nacht gehad. Tom wilde het warmtekanon aanhouden, dus een warme nacht gehad, hahaha. Er kwamen vannacht geen boten aan, dus bleef het rustig. Mijn laatste shift met Tom. Vanmiddag gaat hij naar Mytilini en vandaar weer terug naar Arizona, I will miss you guy! Had a great time together.
Toch wel lastig, als er elke keer weer mensen om je heen naar huis gaan, mensen waar je in die korte tijd zo'n goede band mee hebt gekregen. Dan is het wel erg fijn als je mensen en nu dus zelfs een familielid bij je hebt die je er dan weer door heen helpen. Van Lette (medisch coördinator) wat kleine taken overgenomen. Omdat ze vanavond na een meeting in Mytilini blijft ga ik de medische meeting voor. Verder nog wat administratieve taken als voorbereiding op de nachtshift in Moria. Er komt nog een aanvraag binnen voor een nachtshift in Korakas (bij de lighthouse), Wat betekent dat de planning weer wat omgegooid kan worden. En zo blijf je bezig;) Na de algemene meeting met een groep bij de italiaan gegeten.
Nog even geskyped met het thuisfront. Fijn om weer even de stem van je man te horen. Daarna de tijd genomen om een beslissing te nemen. Komende week hebben ze een gat in de planning van het medisch team. Op mijn werk waren er lieve collega's die wel wat diensten wilden overnemen en nu de knoop maar doorgehakt. Ik blijf nog langer! En dat voelt toch weer goed. De kinderen vonden het ook goed. Als ik maar niet veel langer wegblijf!