O happy day!

6 oktober 2022 - Reghin, Roemenië

We mogen en kunnen weer... terug naar Reghin. Het lag al even in de week maar nu zijn we dan toch echt weer op weg.

De speeltoestellen zijn van de week aangekomen in Reghin dus de mannen kunnen in ieder geval aan de slag! Vanmorgen kreeg ik nog een berichtje van Ilja. Met een heerlijk volle planning. Al zulke mooie dingen om naar uit te kijken.ik ijk er nu al zo naar uit. Om al die mensen weer in mijn armen te kunnen sluiten. Met de kids bezig te zijn en om de vrouwen te laten zien dat zij ook geliefd zijn (net zoals de anderen trouwens).

De vlucht ging prima, we waren er zo. Nadat we de auto hebben opgehaald gaan we op pad. Eerst maar even op zoek naar een restaurant om wat te eten. Even later hebben we al wat gevonden. Aan de buitenkant ziet het er nu niet uit, maar het eten is het tegenovergestelde. Het is in 1 woord: heerlijk. Meer dan voldoende. Voor net iets meer dan €10 pp hebben we ruim gegeten met drinken en een heerlijke cappuccino na. We vervolgens onze weg naar Reghin. Het is al goed donker inmiddels, de weg slingert heen en weer met leuke haarspeldbochten op zijn tijd. Voor ons rijdt een vrachtwagen, hij heeft er flink de gang in. Opeens schiet er een donkere schaduw over de weg, Martin remt nog zo hard als hij kan maar de klap is helaas onvermijdelijk. We stoppen en rijden nog even terug maar de hond (denken we) heeft toch nog de benen kunnen nemen en is nergens meer te zien. Hopelijk redt hij/zij het toch nog wel. Onze auto heeft ook schade, de bumper hangt er aan 1 kant wel een beetje bij, we kunnen het alleen hier terug zetten. Morgen maar in het licht maar verder naar kijken.

De reis verloopt verder voorspoedig. Als we aankomen bij de kerk is het net of we niet zijn weggeweest. Goed om hier weer te zijn. Martin gaat met Harry nog even een rondje lopen. Corina gaat nog een stukje bloggen en ik ga Raymond nog maar even met een bezoekje vereren. De lieve schat heeft al eten voor ons gekocht voor het ontbijt. Dus nu even met hem bijkletsen onder het genot van een kopje thee en dan lekker naar bed. Tot morgen!

Op weg naar het vliegveldMet zijn viertjes voor het vliegtuigBijna in Cluj-NapocaEten bij PapahidaAls je wat verder achteruit gaat zie je dit…en dit is de achterkant ;)Is de tafel nou zo hoog of de bank zo laag??Jammie

1. Roelie:
    6 oktober 2022
    He wat fijn dat jullie er weer zijn. Doe je alle bekenden de hartelijke groeten. Gelukkig hadden jullie niks en ik hoop van harte dat het dier het er goed af heeft gebracht. Maar het zal wel schrikken geweest ziijn.
    Knuffel
  2. M. Mateboer:
    6 oktober 2022
    Lieve Alien en Martin , wat een verrassing dat jullie daar nu zijn. Daar wisten we
    niks van!! We hopen dat jullie een hele fijne week zullen hebben en veel mogen betekenen voor die mensen. Bovenalles Gods zegen in het werk!!
    Liefs van papa en mama.
  3. Ma:
    6 oktober 2022
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Hoop dat je daar het speeltoestel mooi kunt maken met een likje verf en stevig in elkaar kunt zetten enCorina en jij de vrouwen en kinderen een warm hart bezorgen dat ze ook even weten dat ze geliefd worden
    Wens jullie veel liefs enzegen op je werk daar.
  4. Ma:
    6 oktober 2022
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.hoopdat het dier niks heeft.Nu het speeltoestel even plaatsen een likje verf mss.werk voor de mannen.Geniet ervan om de vrouwen en kinderen te laten merken dat ze ook geliefd worden.Een goede week en Gods zegen op het werk.Wees gezegend en wees zelf een zegen.veel liefs van mij voor jullie allen
  5. Bob de Raadt:
    Veel zegen toegewenst!
  6. Marthilde:
    7 oktober 2022
    Oooh zitten jullie er weer! Dat zullen jullie fantastisch vinden! Hele fijne goede tijd daar! Heerlijk hoor! Mooi werk....

Xxx Marthilde
  7. Heleen Van der Dussen:
    7 oktober 2022
    Geniet er ook vooral van! Een mooie tijd gewenst!
    Veel liefs.x